Czym jest outsourcing IT?

Outsourcing IT to wykorzystywanie zasobów i usług zewnętrznej firmy informatyczne, które zrealizują szereg zadań IT efektywniej, niż byłoby to możliwe we własnym zakresie. Z obsługi informatycznej firmy zewnętrznej korzysta dzisiaj mnóstwo firm, niezależnie od wielkości i branży.

Usługi informatyczne oferowane przez zewnętrzne firmy stanowią część kluczowej strategii wielu przedsiębiorstw, które pragną zoptymalizować swoje działania IT. Outsourcing IT umożliwia firmom korzystanie z zaawansowanych usług programistycznych, kompleksowej obsługi informatycznej oraz innowacyjnych rozwiązań IT dostosowanych do ich specyficznych potrzeb. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą skupić się na swoich głównych zadaniach, mając pewność, że opieka informatyczna jest w rękach doświadczonych specjalistów.

Dlaczego warto skorzystać z outsourcingu IT?

  • oszczędność czasu – nie musisz przejmować się już obsługą IT. Kompis pełni rolę Twojego wewnętrznego działu, świadcząc kompleksowe usługi informatyczne,
  • redukcja kosztów – nie ponosisz kosztów związanych z utrzymaniem własnego zespołu IT, a Twoja firma staje się uodporniona na wszelkiego rodzaju absencje pracowników,
  • ekspercka wiedza – korzystając z naszej opieki IT, masz dostęp do specjalistów z różnych dziedzin, którzy nieustannie podnoszą swoje kompetencje, aby jeszcze lepiej wspierać Cię w zakresie IT,
  • wsparcie IT kiedy potrzebujesz – na podstawie stosownego kontraktu otrzymujesz gwarancję krótkiego czasu reakcji zgodnie z ustalonym SLA.

Jakie dokładnie oferujemy usługi IT dla firm?

Instalujemy, konfigurujemy i dbamy o sprawność serwerów. Zajmujemy się cyberbezpieczeństwem i regularnymi aktualizacjami oprogramowania. Tworzymy politykę backupów (kopii zapasowych) oraz analizujemy logi systemowe. Optymalizujemy procesy, zwiększając ich wydajność. Konfigurujemy sprzęt i oprogramowanie urządzeń sieciowych. Reagujemy na sytuacje kryzysowe związane ze sprzętem i oprogramowaniem.

Dostosowujemy czas reakcji do potrzeb Twojej organizacji. Zapewniamy bieżący dostęp do obsługi IT oraz reakcję zgodną z ustaleniami SLA. Analizujemy i rozwiązujemy zgłoszenia na bieżąco. Przeprowadzamy regularne audyty profilaktyczne. Zapobiegamy potencjalnym awariom, zapewniając ciągłość pracy i bezpieczeństwo.

Projektujemy i wdrażamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Optymalizujemy działanie działów IT i całej infrastruktury. Zapewniamy dostęp do infrastruktury technicznej i serwerów wirtualnych.

Konfigurujemy oprogramowanie zgodnie z wymaganiami Twojej firmy. Doradzamy, jak w pełni zintegrować działy firmy, aby usprawnić przepływ informacji. Szkolimy wyznaczonych użytkowników.